Lagerhaus stuff

 
En grej som är väldigt dåligt och sämst... är att lagerhaus har flyttat till väla.. usch gör ont i mig att säga det! Sugiga väla, tycker inte alls om det. & lagerhaus fanns inte där och skulle inte finnas heller men nu har de flyttat dit till en pyttebutik och klämt in så mycket de kunde och får inte plats med allt ens. Jippi! Jag älskar lagerhaus och var en sväng på väla ändå bara för att, ja jag åker dit ibland fast jag inte tycker om det! och var självklart tvungen att gå in på lagerhaus och fick med mig dessa två som jag spanat in. En vecko kalender som ska ligga på skrivbordet som jag och Hampus ska fylla i sen när vi flyttar ihop och det blir lite saker att göra med skola och jobb etc. Så vi har lite koll och andra saker som planeras in :) & sen hänger den andra på kylen just nu som ska upp på våran kyl sen där vi ska planera veckans middagar och skriva upp, så kul! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0