Home party



I tisdags var jag på Home Party hos Linnea med Mary Kay produkter :) jättetrevligt! Massa olika man fick testa, handkrämer, läppbalsam, rengöring, fukt, krämer, primer (som jag fastna för!), foundation, maskara m.m & Linnea hade  bakat en jättegod morotskaka! Jag hade behövt en primer till på lördag (hinner inte få den tills dess) så tyvärr så tror jag inte att jag köper något.. Måste hålla i mina pengar lite känner jag och i sminkväg har jag typ allt och rengöring lägger jag nog inte så mycket pengar på. Tycker Apotekets och Niveas grejer är bra :) men jättetrevligt att ta hem en sån "säljare" (Vera var det i detta fall), kostar inget och man får testa så mycket och känna efter :) hur ofta får man liksom testa produkterna på de viset innan när man handlar i butik? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0