Helgen

 
I lördags var Hampus på svensexa och var då borta hela dagen och verkade ha en massa skoj! Jag var hemma och solade lite i de fina vädret och Mari och Johan var kvar här så vi satt ute och åt en lång frukost och grillade sen och spelade lite spel. På kvällen åkte jag in till stan för att vara hos Hampus och vara hemma där när han kom hem, men efter jag sett film med Fay och precis när hon gick så ringer han och frågar om jag kan hämta upp dem, så klart man gjorde det ♥ skönt att det inte blev för sent, och har man hållt på sedan 8 på morgonen förstår man att de är trötta vid 23-00 tiden. Satte klockan igår ganska tidigt så vi inte skulle sova hela dagen men somnad om till halv 12 ändå haha, vi båda var trötta. Åt kebab till middag/lunch och körde sen på eftermiddagen hem till mig för att sitta ute lite i kvällssolen och mysa med game of thrones sen vid tvn. Nu körde Hampus nyss till jobb och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Måste åka och göra nytt pass och antingen blir det idag/nu när de öppnar eller på onsdag morgon, får se vad mamma har att göra för hon ska också följa med och göra. Vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: linah

va fin du är!

Svar: Åh tack så mycket :)
Oliwia Eriksson

2015-06-22 @ 16:35:37
URL: http://nouw.com/linahs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0