Reflection Portfolio

 
Efter att ha kämpat med detta arbete nu i 1 vecka nästan hehe, haft typ 2 månader på mig men såklart behöver jag lite eld i baken innan jag sätter igång med något. Men idag blev jag klar och imorgon ska det lämnas in. Så åker ner med Lisa imorgonförmiddag till Malmö och hon ska va så underbart snäll och rätta lite i mitt arbete då hon är grym på engelska (släkt från england etc. know the english goood jaaoo) Engelska var inte mitt bästa ämne trots jag kämpade mig igenom både engelska a, b och c men just grammatik är inte min grej. I språk över huvud taget, klarade inte spanskan heller... så tråkigt. Men det är tillräcklig engelska för att klara mig i livet, det är det viktigaste :) Sen blir det någon dag ledigt innan skolan kör igång på måndag igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0