Podd och träning


Igår blev det ett träningspass! Lite över klockan 10 var jag på gymmet och hade slurpat i mig en celsius innan så man var lite närmre människa. Detta är nog en av mina favoriter, tycker inte om dem med kolsyra, slutar med en och en annan rap på gymmet då haha inte så roligt. Blev 60 min träning i form av 35 min crosstrainer  och 25 min löpband - 600 kcal. Min kondition är ju inte på topp efter kanske 1 år utan träning men det kommer, att gå dit utan att vara bäst är en bit på vägen i alla fall! 

Har börjat lyssna på systrarnaknaves podd också och det är perfekt när man tränar. Har lyssnat på musik innan men har inte fixat en speciell lista för träning så har den jag brukar lyssna på men där är för blandat. Har gärna lite mer tempolåtar och tränar till och när de kommer en balad eller liknande så ska man tänka på att byta och sånt, jobbigt. Det stör koncentrationen lite så en podd funkar utmärkt! Ligger lite back också så den tar nog inte slut så jag måste söka upp en ny bra podd. Lyssnar bara när jag tränar :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0