Nya kurser

 
Detta är vad vårens termin har att erbjuda, och det ser ganska bra ut i mina ögon. Efter dettta engelskarbete (som jag kämpar mig igenom nu) är inlämnat på onsdag så bilr det långhelg och sen kör svenskan igång på måndag. Redo för ny kurs och termin. Hösten har varit lite seg och inte så mycket motivation då vi inte har gått så mycket i skolan och engelskkursen har bara bestått till största del av ett 10 poängs arbete. Så tråkigt. Men ska inte ljuga om att man kanske lärt sig lite nu när man sitter och skriver på arbetet. Annars var engelskan en liten besvikelse :/ Nu går vi mot ljusare tider/dagar och värmen är på väg. Fortfarande vinter ja, men det är ju vår efter detta och inte tvärt om höst til vinter. Nu regnar det för fullt här och då passar det väl bra att sitta inne och plugga! 3 sidor kvar till onsdag, fixar jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0