Bamsegympa

 
Förra veckan starta bamsegympan igen men kunde inte vara med då och var inte meningen att jag skulle vara med över huvud taget denna termin men nu blir det varannan vecka. Idag var det bara fyra barn, lite tråkigt. Men de fyra barnen var med förra terminen också så de känner mig och jag dem. Hoppas på fler barn framöver. Förra veckan var där åtta stycken så de kommer väl variera. Blev det vanliga med uppvärmning och hinderbanan och sen lite lekar och avsluta med avslapning :) Det är roligt när man väl är där men det tar mycket av ens tid och man får inte bra betalt så det är mycket för barnens skull och sen att ha detta på mitt cv för ett års barngympa är aldrig fel. Om någon som läser detta känner mig och vet någon eller själva vill va ledare kan ni höra av er :)  pluss i kanten till att man får röra på sig lite i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0