27 januari



Idag var det en riktigt bra föreläsning i skolan mellan 9-12, handlade om genus och normer i skolan. Intressant till tusen och så mycket man måste tänka på och så mycket man inte tänker på! När vi sluta var det 45 min till mitt tåg gick hem och Lisa skulle jobba så skulle ta samma tåg, så vi gick bort till centralen för lite lunch. Jag var inte så hungrig och skulle ändå hem direkt så det blev en smoothie med apelsinjuice, banan, mango och ananas till mig och Lisa tog en sallad :) Smoothien var jättegod! Tog tåget hem sen och nu har jag tagit mig till Hampus. Han är hemma om 20 min och då ska han få pyssla om mig, kan nämligen knappt gå på högerfoten och antar att det är från den där milen i söndags som vi gick. Aj! Pulserar i hela hälen bara den är still och rör man sig och sen är still blir det ännu värre. När jag bytte byxor innan var det ett projekt, nästan så de kom en tår i ögat, då jag nu med får ont i ryggen för jag lägger all vikt på andra sidan. Tuft haha, jobbigt att ha ont. Hoppas det går över snabbt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0