The theory of everything

 
The theory of everyhting - denna film om Stephen Hawkings liv såg jag och Hampus för någon dag sedan. Herregud så bra! Det är verkligen en film alla borde se. Jag har länge vetat vem Stephen Hawking är men aldrig intresserad mig mer i hans historia, vet bara att han är sjuk och smart. Men ser man denna film får man en helt annan bild, vilken fantastisk person och jag ger så mycket cred till hans fantastiska fru! Vilket jobb och så mycket kärlek! Han föddes med en sjukdom och när han var runt 20 fick han veta att han bara hade 2 år till att leva, men han lever ju faktiskt än idag och är runt 70 års åldern. Vilken kämpe. Titta på filmen säger jag bara, rörande och mycket att ta in!

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

inte sett! men får ta och se den :)

Svar: Gör verkligen det! :)
Oliwia Eriksson

2015-02-12 @ 16:40:21
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Jen

Såg den i lördags!!!

Svar: hoppas du tyckte den var lika bra!
Oliwia Eriksson

2015-02-16 @ 21:13:12
URL: http://www.letitflow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0