Min lilla vovve

 
Nu har 95% av all snö här smält. Igår var det upp mot fem grader så det var inte så konstigt. Men i fredags så lyckades jag i alla fall klämma några bilder på min sötnos ute i snön och en och annan bild blev det på oss båda två också, det var riktigt fint ljus ute då. Tycker denna bild blev ganska fin trots att hon ser lite rädd ut nästan haha, hon kanske inte älskar att vara modell hela tiden ;)  Hon var lite hängig också och brukar busa runder i snön hur mycket som helst men inte så mycket liv då, lite sniff här och där och sen ville hon gå in. Tur att hon mår bättre nu! I onsdags fick vi åka in med henne till djursjukhuset för att röntga magen och hon ville inte äta eller dricka så hon blev inlagd över natten med dropp. Hämtade henne på eftermiddagen dagen efter och då var hon piggare! Konstigt, de hittade inget som kunde vara fel.. Nu mår hon i alla fall bra och får äta ett foder som är bra för magen :) Lilla skrutten, inte kul när man får trycka ner en flaska i munnen på henne för att hon ska dricka, och bara jag som kunde göra det. När mamma gjorde det blev de lite morr, gnäll och bitande haha. 

Kommentarer
Postat av: D. DeMarkey

Åh vad kul, inte alls bara jag, haha. Va? Lockar inte?? Joo den får vi ta och se, ha ha. ;)
Ha en bra dag du med Oliwia! :)

2015-02-08 @ 13:28:08
URL: http://demarkey.se
Postat av: Brownsugar

Så fin bild :)

Svar: Tack! :)
Oliwia Eriksson

2015-02-09 @ 16:58:37
URL: http://brownsugar.se
Postat av: Amanda Johansson

Skönt att snön försvinner!
Vilken härlig bild. :)

Svar: tack :)
Oliwia Eriksson

2015-02-09 @ 21:13:17
URL: http://amandaevajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0