Me and only me

 
Sänghäng här för mig och lurarna är i öronen för att jag pratar med mitt hjärta i telefon. Andra kvällen denna vecka jag är utan honom. Men pappa är inte hemma och mamma vill inte vara själv i huset och så ja, ikväll blev det bara jag och mamma hemma :) Har ätit lättlagad middag = stekt korv och köttbullar från Per i Viken och kokte fusillipasta till det. Mumma! Inte roligt att laga fin och rolig mat när pappa inte är hemma för det hade ju han velat äta liksom. Men imorgon kommer han förhoppningsvis hem ♥ 
 
Nu ska jag kila in i sängen till mamma och titta på Familjen Annorlunda tillsammans med henne! Kram

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Mysigt med att prata med pojkvännen, var glad över att det bara är två dagar, jag ahr distansförhållande och får inte träffa min pojkvän förens tidigast 2 april igen :/ .. Längsta vi vart utan varann är 2,5månad, de var förjävligt!

Svar: Usch vad jobbigt. Hade jag inte klarat av!
Oliwia Eriksson

2015-02-26 @ 21:24:31
URL: http://malinviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0