Jag fick VG!!

 
VET NI VAD? Engelskaarbetet som jag satt med sista veckan och kämpade mig igenom med, vi fick tillbaka vårt resultat idag in på minasidor där resultaten för kurserna vi läser kommer in i systemet, OCH JAG FICK VG! Asså herregud i engelska, största arbetet vi gjort hitills på 10 högskolepoäng! och det är i engelska! Vilken lycka alltså, är så glad! Lättnaden över att jag klarade det, jag var nöjd med arbetet och det hade varit förargligt om jag inte blev godkänd då. Slitet löna sig och trots att jag inte börja i så god tid så klarade jag det hur bra som helst, man är inte bättre för att man börjar 5 veckor tidigare eller är så väl planerad och strukturerad med när man ska plugga så man är klar i god tid. Min kunskap finns där ändå! Glad, glad, glad. Vilken bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Fanny Kvist

Åhh så kul, grattis! :D

Svar: Tack! :D
Oliwia Eriksson

2015-02-10 @ 15:03:01
URL: http://fannykvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0