Ett och ett halvt år sedan


Idag är det 1,5 år sedan på dagen sen jag såg min älskade för första gången. Sa faktiskt inte ett ord till varandra men ändå lyckades våra nummer bli utbytta med lite hjälp och lite mer än en månad senare träffades vi och det klicka direkt. I alla fall i mina ögon, han är lika fin om inte finare idag än då och jag är så himla kär. För några månader sedan trodde man att det inte kunde finnas mer kärlek men det blir bara mer och mer för varje dag som går! Puss till dig hjärtat! 

Kommentarer
Postat av: Maja

Ååå va kul för er! Men jag känner verkligen desamma med min kille. Riktigt kärlek brinner inte ut! kram kram!

Svar: Åh nej visst gör det inte! Hejja hejja till kärleken! Kram!
Oliwia Eriksson

2015-02-12 @ 17:02:06
URL: http://majalundqviist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0