En torsdags after work




Jag och Hampus bestämde oss för en after work idag och det började på Lagmarks. Hampus pappa kom dit också så det blev inte bara ett glas vin där. Mummsade lite också på pommes med aioli, utmärkt! Efter två glas gick vi vidare till Edelweiss och där åt jag och Hampus middag, det blev vars en schnitzel som var sjukt god! :D sen gick vi till ett nyöppnat ställe i stan som heter Skip, helt okej men inget wow tycker jag. Är man vem som helst som kommer dit är det nog inte så kul som om man känner lite folk och så. Miljön var i för sig rolig :) sen var tanken att gå hem men blev ett stopp på big buddha också haha, dock bara en Loka för min del, annars hade jag somnat på vägen upp hem. Är sååå jäkla trött nu så efter detta ska jag slänga huvudet på kudden och sova och träning väntar imorgon förmiddag! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ditte

Trevligt med en utekväll! Malmö känner jag inte alls till, men god mat och dryck är alltid rätt.

Svar: Verkligen :) Dock var detta i Helsingborg, fantastiskt bra ställen här :)
Oliwia Eriksson

2015-02-20 @ 16:18:57
URL: http://akker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0