Alla hjärtans dag

 
En bildbomb från gårdagens mys på alla hjärtans dag! ♥ Fick ett jättefint halsband från Edblad och 1 timmes PT på gymmet som ska lägga upp ett träningsschema till mig, så rolig present! Tack min älskling! Jag gav Hampus en Lacoste parfym och två trisslotter, hoppas han blev lika glad som jag blev. Dock tyvärr ingen vinst på lotterna :( Drack skumpa och åt jordgubbar och sen förrätt som var 3 snittar från Lagmarks och sen till middag blev det BERGTUNGA som är så jädrans gott! Och sen en liten hallonmousse till efterrätt :) Mös framför tvn en stund och sen blev det ett bad i badkaret innan vi kröp ner i sängen. Magiskt dag! Älskar dig mitt hjärta! ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie Isaksson

Så mysigt! Min andra halva fyllde år igår så vi spenderade dagen med att fira honom. Det var himla mysigt det med :)

2015-02-15 @ 19:07:02
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0