Spanien!

Mitt i flytten så tog vi semester! Vi är i Spanien i vårt paradis och bara gottar oss! Sola, bada, shoppa, goda middagar och fin dryck blir det om dagarna. Förutom att jag bränt min hårbotten så har jag fått fin färg på bara några dagar, trots att kroppen typ inte solat mer än 1 vecka i sommar hemma och senast det var ju förra sommaren typ. Kaos vilken kass vår det varit hemma, dock hört att solen tittat fram mer nu i augusti. Jag bjuder på lite bilder från våra dagar här nere i värmen iaf. Ikväll ska vi vara hemma och laga en god oxfilé och sitta på balkongen och mysa med ett gott rött vin och självklart lite cava! Livet!










Poolen, tinto de verano, en bild på oss från vår mysiga kväll tillsammans då vi firade att det var 2 år sedan vi träffades för första gången!!, en dag på en strand en bit härifrån Guardamar, förrätt här om dagen, selfie, dagens lunch spätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0