Hemma i Sverige

Kom hem från spanien igår och vardagen har satt igång som vanligt, nästan. Är ledig denna veckan också sen börjar skolan på måndag. Just nu är det ganska kaos i vår lägenhet, alla kläder/saker är inte på plats och att nu kommer hem med en fullproppad resväska med saker hjälper inte. Ska ta tag i det idag/imorgon/hela veckan. Vill ha det mer bovänligt. Eller mer snyggt och vidgjort helt enkelt :) Igår lagade vi mat här hemma för andra gången och hade det jättemysigt! Lagade en god köttfärsås med portvin som jag även åt till lunch nyligen. Satt sen och mös med fotboll och idol i vår nya soffa, kommer trivas så bra här, eller gör det redan! 
 
Nu ska jag ta på mig ett par andra byxor än mina hemmamys byxor och köra ut till g-löv och hämta ett kvitto och i eftermiddag kör jag och Hampus till Elgiganten och lämnar tillbaka en sak vi ångrat oss med :) Får väl handla lite mat på vägen också och göra sånna mysiga dagssysslor, roligt att handla och planera veckans middagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0