Namnsdag

 
Oliwia dagen! Mormor har ringt och kom ihåg det och inte förrän hon gjorde det kom mamma och pappa på det :) Fått två sms också. Även fast jag påminde pojken min igår så har han ännu inte kommit ihåg det ;) Min namnsdag "firar", (brukar inte fira) jag med att ha blivit megaförkyld... inte alls roligt. Började igår känna att allt inte var så bra, hängig och maten smakade inte. När jag vakna fick jag ett kvitto på det, helt slut, satte klockan på 9:40 men gick inte upp förrän närmre 12. Hade ingen ork! Åt två knäckebröd med ost och gick och la mig igen. Tittat på tv och druckit te. Fick ta mig i kragen och gå och tvätta håret och bara det och att borsta håret sen var så ansträngande. Höll mig uppe sen i alla fall så nu är det lite bättre, har tagit mig in till Hampus och ska möta honom om en stund och fota lite prylar ur en lägenhet som ska säljas :) Sen laga enkel mat = Korv stroganoff (sjukligt gott med för den delen) och sen krypa ner i soffan och kurera hela kvällen. Både han och jag, han har ju klart också blivit förkyld så vi kan gnälla tillsammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0