Lilla skrutten

 
Det var ett tag sedan. Det går verkligen upp och ner med bloggen. När jag inte är hemma alltid, eller vad/var är mitt hem egentligen? Vill bo med Hampus och är mest hos honom förutom att min garderob är på ett annat ställe. Jaja, snart ändras det och då blir det ändring här med. Kommer ha kameran mer till hands och mer tid och lust till att skriva. 
 
Påsken har i alla fall varit bra och jag har faktiskt haft lite lov. 7 hela dagar och började precis ny kurs så har inte haft så mycket att göra så har bara kunnat slappna av! Riktigt skönt! Max, Malin och Mattis kom ner till Skåne vilket var så underbart, saknat den skrutten så mycket. Inte träffat dem sen i början av januari. Han har blivit så stor nu, 7 månader och är med och är en jättesnäll bebis. Inget gnäll och kan va hos alla, jätterolig bebis. Han var med hela påskafton, sov ingenting förrän på kvällen. Som ni ser på bilden så är han lite större sen senast, jättego när han satt i sin fina stol och lekte! 

Kommentarer
Postat av: ▲ R O B I N N S

Nemen gud va söt

2015-04-08 @ 17:50:57
URL: http://robinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0