Förra veckan



I torsdags och fredags blev det plugg. Börja torsdag morgon hos Rebecca med stor frukost och sen satt vi fram till 2 tiden och fick en hel del gjort. I fredags skippa vi lektionen och satt effektivt och skrev ihop vårt underlag till examinationen som är på torsdag eller fredag. Skolan är ju så bra så de har fortfarande inte meddelat tid och dag, snällt! Efter det tog jag mig helg och en sväng på stan. Fyndade jättefint förkläde med matchande grytlapp på Hemtex kostat 139 kr och nu 34 kr, helt OK :D jättefint! Köpte också lite nya underkläder, perfekta fina från h&m. Var jättefint väder och fin dag så strosade runder där ett bra tag. Fick med mig en ny foundation på kicks också, min är helt slut. Dock blek nu så i sommar blir den inte så bra, får köpa en annan då och spara den andra till hösten, kör oftast bara på solpuder också på sommaren :) 

Sen åkte jag och Hampus hem till mig och grillade! Mumma vad gott det var, med sallad, bea och potatisgratäng. Längtar tills vi flyttar och vi kan stå i trädgården under och grilla själva när vi vill! 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

Svar: Ja :D
Oliwia Eriksson

2015-04-20 @ 12:06:01
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0