Berlin del 2

 
♦ En sväng in på Rolls Royce showroom, fräcka bilar. Fanns självklart nya varianter utöver de jag har på bild här :) 
♦ Tog oss till KaDeWe som vi missa förra gången, stort shoppingcenter med alla fina dyra märken, typ som NK i Stockholm. Gick upp till mat/dryck delen och heminredningsdelen. Alltid så himla fint och liknar mer en saluhall över hela våningen. Titta in alla Le Creuset grejer, så fint! :D Både jag och Hampus älskar det!
♦ Gick förbi Moëts bar och där slängde jag ut ur mig att jag aldrig smakat den champagnen och då var Hampus snabb med att "Men då måste jag få bjuda på ett glas!" Vars ett glas Grand Vintage från 2006. Wow så gott!
♦ Tog oss sen hem till hotellet och skulle boka ett bord på en restaurang i närheten och stannade på en bar utanför, det var så fint väder och där satt folk och såg så trevligt ut. Det var det! Vars en Caipirinha och vi mös så mycket, underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0