Berlin del 1

 
 
 
 
 
Jag vill för min egen skull skriva och lägga upp bilder från vår fantastiska resa till Berlin men hoppas även att ni är spända på att få se lite bilder. Ni som inte är vän med mig på fb har ju inte fått se något än :) Jag radar upp lite som vi gjorde för att inte skriva hur långa inlägg som helst. Fanns så mycket fantastiskt med den resan så kan skriva hur mycket som helst :)
 
♦ Börja dagen på båten (kl 05.30) med frukost, 2 röda och 1 grön meny var.
♦ Tog sen tåget till kastrup och där hade vi med oss lite bubbel och mös där när de flesta andra kom och skulle åka till jobb kl 6 på morgonen ;)
♦ På kastrup så slog vi oss ner i loungen ett tag innan planet skulle gå kl 9. Där fick jag också ett par fantastiskt fina örhängen av Hampus! Min fina älskling, så fin med sina överraskningar!
♦ Tog oss till hotellet med buss från flygplatsen Tegel. Bodde på Hilton, jättefint hotel. Perfekt läge! 
♦ Åkte sen nästan direkt till Kurfurstendam och hittade ett jättebra ställe för en lunch. Rakt i solen mitt vid stora gatan och underbart god mat! Solen stråla på oss hela dagen och jackan fick man sen lägga av sig!

Kommentarer
Postat av: Elina

Maaaat, goooott! Det första såg intressant ut!

2015-04-23 @ 16:52:01
URL: http://elinaedsberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0