onsdag


Detta åt jag till lunch idag!
Mums måste jag säga! Med bara 287 kcal var detta en jättegod risotto med kyckling och fem sorters svamp. Perfekt lunch och kostar något mellan 40-50 kr tror jag mamma sa. Hade denna i frysen så tyckte mamma jag skulle testa den idag :) vaknade upp med mitt hjärta idag och sen tog han cykeln till Helsingborg och jag gjorde vid mig och träffade Anna en stund, väldigt trevligt!! Inte träffats på en evighet! Kommer så bli ändring på det nu, redan på lördag blir det en tur till Ängelholm med henne för roliga grejer, ni får höra sen om vad det handlar om! :) Mamma var snäll sen och körde mig till stan så jag sover hos Hampus idag och imorgon ska jag till skolan och sen tar jag helg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0