vilken bra dag!

Haft en jättemysig dag idag! Börja med att klockan ringde 07:00 och då drog sig Hampus upp och cykla och köpte bullar till oss :D Som somna vi om och åt frukost vid 10:30 tiden. Klockan 12 åkte vi till väla och kollade på tallrikar på cervera och kök & form. Ska önska mig det när jag fyller 20 och självklart måste Hampus också tycka dem är snygga som jag vill ha. Eftersom vi ska använda dem i framtiden tillsammans. Som tur tyckte han de jag hade funderat på var fina! På vägen hem handla vi mat på M.A.T, tips på butik! Jättebra butik! Citygross finare variant i hbg :)
 
Sen åkte vi ner till söder och framkalla en hel del bilder. Var sugen på det och ska ge lite bilder till mormor och morfar med dem och deras hund som gick bort i somras. Jättefina bilder! Sen gick vi ner till stan och satte oss på Lagmarks och tog ett glas vin innan vi turade på Scandlines med Hampus pappa och sambo. Trevligt som vanligt! Väl när vi var hemma vid 7 ungefär så laga vi mat, och det blev det bästa vi någonsin gjort på hur länge som helst :D Risotto har vi aldrig lagat men köpte sånt speciellt ris och gjorde det till ryggbiffen, och det blev så gott!! Herregud! ;) Det är så himla gott och inte så svårt att göra. Man måste bara stå att röra väldigt mycket så det inte bränner i pannan :) hoppas er dag varit lika bra som min/vår!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0