pluggdag!


Så fort jag kom hem från Hampus i förmiddags klockan 11 så satte jag mig med naturplugget vid stora bordet för att få full ro. Gjorde två varma mackor och ett glas mjölk till. Har suttit här från och till under hela dagen. Inte gjort något onödigt som att se skit på tv och pyssla med annat, endast tagit pauser r att läsa lite bloggar, spela ett spel jag är helt beroende av på telefonen och tog en nap på 20 minuter en gång. Inte blivit helt klar för jag har tagit det lugnt och läst mycket och inte stressat, har kanske 1/5 kvar bara så det går snabbt när jag sätter mig med det igen på torsdag, innan då hinner jag inte! Nöjd med dagens insats haha :D inte pluggat så länge sen vi börja denna termin, motivationen kommer igång igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0