mer av detta!

Har haft en fruktansvärt bra dag!! Börja med att vakna upp med min pälskling sen åkte jag till skolan och träffa upp tjejena från gruppen, förutom Johanna som var sjuk tyvärr. Gjorde klart vårt grupparbete och skicka in vår fina film med vår sång! Sen var det föreläsning till 16:15. Slutade som sagt tidigare som jag trodde! Då drog jag, Lisa och Beatrice oss vidare till lilla torg och åt middag på TGI Fridays, gott! Lite dricka på det också och After work!! Gick sen ut och vidare till Victors precis bredvid och tog vars ett glas vin i sista sekund på After worken, 39 kr! 

Tog tåget hem sedan och hoppade själv av i hbg och mötte upp Hampus, gick till stinsen och han åt lite och vi drack. Mumma va mysigt!! Drog oss sen hem och var hemma lite innan 22, väldigt skönt! Hade så extremt ont i huvudet och magen så det var skönt att komma hem efter en lång dag! Men bra har den varit :D mer av detta! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0