ligger bra här

Ligger fortfarande kvar i sängen, hemma hos Hampus. Han åkte till jobb lite innan 8 och jag somnade självklart om där efter. Men måste dra mig upp om en stund, pappa kan ringa när som helst och då är han här om en kvart och hämtar mig. Ska försöka få en del plugg gjort hemma... Lägger alldeles för mycket tid på annat som inte är lika viktigt, inte alls smart! 
 


En fråga!! Angående något annat. Uppdaterade min telefon och appen blogg.se för någon dag sedan, och efter det kan jag typ inte skriva något inlägg. Sidan hänger inte med texten och tangentbordet är över det jag skrivit så får skrolla hela tiden.. Nu buggar det ännu mer..  Ser ni?! Någon som har samma klabb? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0