En varmare plats

Hösten har ju inte varit allt för sträng i år. Får säga att den har varit riktigt bra och fin! Som hela året har varit, år 2014 måste slagit många rekord i vår/sommar/höst väder! Men trots det så är man ju sugen på att åka till något varmare. Vi åker i vanliga fall alltid till Spanien på höstlovet och har gjort det ända sedan jag började skolan. Men i år är faktiskt första året vi inte är där på hösten. Har ju inget officiellt höstlov och har haft lektioner och inlämning denna vecka så det har inte blivit av till någon planering av resa. Dock har jag ett kryphål om 3 veckor och kan missa lite där.. men.. Hampus jobbar ju! Hade han gjort under höstlovsveckan med men då kunde inte jag heller men.. Buhu på det, så vi ska boka en resa till våren och längta och längta till den! Spanien eller tillbaka till vårt Berlin? London kanske? Eller något helt nytt? 
Här var jag för exakt ett år sedan idag. Dock inte mer än 2 månader sedan vi var där och njöt av värmen! 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Vad skönt det ser ut med värme :)

2014-10-31 @ 13:32:00
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Cissi

Kanske kan ni komma iväg på någon weekend om inte annat?

Vi åker till Kap Verde i jan.
Och förra året var vi borta i värmen hela dec, det skulle jag gärna göra om ;)

2014-11-04 @ 10:01:37
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0