dagen i skolan


En väldigt vacker morgon när jag kom av tåget kl 07:45 idag. Vattnet stilla och blankt och vindstilla. 
Hade lektion 8:15-12:00 om astrologi, där hade han en bok om skorpionen som jag är och här är hur jag passa ihop med de andra stjärntecknena. Trots att jag och Hampus enligt denna är väldigt olika så kompletterar vi varandra på världens bästa sätt! Kan inte tänka mig någonsin att vara med någon annan än honom! :D horoskop är ju inte något man kan förlita sig på ;) 
Nu är det lektion igen 13:15-16:00, siktar på att sluta lite tidigare ;) men utsikten i dagens lektion är inte fy skam. Lite piggare med mer ljus än i vanliga fall, synd dock att solen inte lyser på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0