46-56 questions

46. Sover du med gosedjur? Nej det gör jag inte :) 

47. Vad har du för ringsignal? Den klassiska vanliga iphone5 signalen, tycker den är bäst! 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja absolut en hel del! Bland annat denna jordgubbsmössan som de flesta nog haft som liten och en klänning från frankrike som jag var så kär i, mit absoluta favoritplagg ett tag. 


 
 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt lakan jag sitter på i sängen är röd och vit rutigt 

50. Flirtar du mycket? Nej, har inget behov av att flirta och imponera på någon när jag har min Hampus ♥

51. Kan du byta olja på bilen? Jag vet hur man kollar oljan.. så byta den hade jag kanske kunnat. 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej tack och lov :)

 

53. Vilken var den senaste boken du läste? En spricka i kristallen (tror jag det var)

54. Läser du dagstidningen? Inte varje dag, men kollar lite då och då på aftonbladet och hd, oftast appen för aftonbladet och hd i pappersform. 

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte just nu 

56. Dansar du i bilen? Ehm nej väldigt sällan! 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh alltså jordgubbsmössan den hade jag med. Så himla söt. Min ska nog vara nerpackad någonstans hemma hos föräldrarna.

Svar: Jättesöt! ;)
Oliwia Eriksson

2014-10-16 @ 14:45:35
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0