35-45 questions

35. Är du en beroendemänniska? Nej kan jag inte säga. Min telefon är jag i för sig ganska beroende av och mina nära och kära såklart ju! 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Fanns alltid någon i skolan när jag var liten som också fyllde år den dagen, min kompis mamma och några kändisarsåklart tex Emma Stone & Conchita Wurst ;)

      

37. Vill du ha barn? Absolut, tvekar inte en sekund!! 

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, den spanska jag behöver när jag är där och en del danska. 

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, 2 gånger. När jag bröt mitt ben när vi var i Sälen och åkte skidor.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Vet inte.. både och. Havet utomlands är oftast så himla fint och msyigt och tänker man efter är pool riktigt ofräsch faktiskt. Förutom här hemma där vi sköter poolen bra och inte allt för många som badar och de som badar här känner vi ju och de är renliga! 


41. Vad spenderar du helst pengar på?
 Det jag behöver. Känns ju alltid bäst när man handlat något man verkligen behövde, men just nu är det väl köksgrejer som är roligt, till sen när man ska flytta. Mat är också en stor del, tycker om mat och roligt att laga mat så då testar man lite nya grejer ibland och det går lite extra pengar där :) Kläder är ju också fantastiskt roligt, dock har man ju nästan för mycket.. inte förrän man behöver ett plagg känner man att det är okej att handla, annars är det bara för det är fint ju ;)

Shopping från London förra året, världens sötaste nagelfiler! 


42. Äger du dyrbara smycken? Använder till 95 % bara äkta smycken. Nästan inga bijouterier. Silver är det bästa och har prälor i öronen ofta. Har en del byrbara smycken ja :) 


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
 Finns massor som är bra men inget man liksom suktar efter och detta är min favorit! Ser just nu, Kockarnas Kamp, Sveska Hollywoodfruar, Paradise Hotel, Big Brother, Halv 8 hos mig bland annat. 

44. Kan du rulla med tungan? Så den vänder sig upp och ner/sidan? nej, men på de andra hållen kan jag. 

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min pojkvän är fantastiskt rolig! Får mig skratta varje dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0