Svar på frågestund

Får börja svara på era frågor. Har tappat bloggen lite men många av er är kvar och många hade frågor så här kommer några frågor från Ida & Sara Ekman 

 

Ida 

Hur har det kommit sig att du har stannat på samma blogg i flera år? Jag började blogga mars 2009, skrev inte så mycket i början men blev roligare och roligare sen och blogg.se var den ända bloggsida jag visste om då och jag har velat stanna kvar på samma blogg helat tiden för att kunna kolla tillbaka i arkivet lätt och se vad som hände för något år sedna och vad jag gjorde den dagen. Det blir som en dagbok :) tycker det hade varit synd att byta och inte få med mig allt (vet dock att de går på vissa bloggar men vet inte hur) Jag trivs här! :D

 

Vad är det bästa med att ha en blogg? Att skriva av mig ibland är riktigt skönt! & även att man har en plats där man kan visa upp fina bilder tex som man är nöjd med så att fler människor kan se dem. Men huvudsaken är nog för mig själv som en dagbok att jag kan gå tillbaka och läsa vad som hände där och då. Roligt tycker jag! 

 

Om du fick äta en maträtt livet ut, vilken skulle det vara då? Hm.. finns så mycket gott! Men sallad/grönsaker med en köttbit och en sås hade inte varit så fel haha men klart hade man tröttnat på det! Kycklingcurry är också gott ju och man kan göra det på olika sätt. Tacos hade man nog också kunnar klara sig på ett tag ;) men vad man än väljer kommer man bli trött på den rätten!

 

Sara Ekman

Drömresemål? :) Innan vi var i Kina i påskas var det mitt drömresemål, verkligen ett ställe jag ville besöka och det har de varit länge!! Men nu vet jag inte riktigt.. inget som lockar så jättemycket som jag aldirg varit. Men en bröllopsresa till Madiverna är i så fall något jag hade kunnat längta till och hade varit så häftigt! Maldiverna med någon man älskar får ja säga som är mitt drömresemål just nu då :) 

 

Inte maldiverna men sverige är inte dumt ibland heller ;) - bild från en fin sommarkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0