Nytvättat och kärlek



I söndags kväll var jag och Hampus i tvättstugan och tvättade alla lakan och handdukar. Tog ett bra tag! Manglade alla lakan också och bäddade rent direkt när vi kom upp och gick och la oss. Kan innerligt säga att jag har aldrig någonsin sovit så gott som jag gjorde den natten!! Med min Hampus och fina lakan och nytvättat på det, det var riktigt himmelriket! Inte konstigt att det kan kännas så ibland? Att bara nytvättat och en människa bredvid som man älskar kan göra att det blir så bra?! :D 

Kommentarer
Postat av: Moa Persson

håller med dig, så lite kan göra så mycket!! :'D

- Jag har två vinnare av "veckans blogg" så kolla in om det blev du!! :) -

2014-11-18 @ 17:37:45
URL: http://photomp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0