kärlek - det bästa som finns

Det var alldeles för längesen jag tittade på någon av mina älskade Twilight filmer. Ikväll sover jag hemma och ensam och ska inte upp för skolan imorgon så nu satte jag igång Breaking Dawn part 1, en av mina absolut favoriter! Denna och Eclipse ligger högt upp på listan, men jag älskar alla! Kommer alltid att vara förälskad i de filmerna och de kommer och har en stor mening i allt jag har funderat över om vad kärlek handlar om. Jag bli kär av att titta på filmerna och har alltid önskat mig lika stor kärlek, sån kärlek som jag tycker om som de visar i filmerna. Jag har äntligen hittat min prins! ♥ & kan säga att det är bättre än väntat. Bröllopet kommer innehålla så mycket mer kärlek och kärleken till mina/våra barn i framtiden kommer vara storslaget. Livet har bara börjat och vid 20 år och var så säker på min sak... Det är mer än underbart! Vilken jävla tid man haft, och jag tycker fortfarande att kärlek är det absolut bästa som finns och det mest underbar känslan. Svävar på moln i min egen verklighet! ♥ Åh så flummigt men gu vad jag vill spara alla mina tankar här! 
kär kär kär kär kär kär kär kär 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0