Fyndade





Se vilka fina smycken jag verkligen fyndade förra helgen. Var på fest hos Linnea och temat var glitter och glamour. Så jag köpte den fina leopardklänningen, kände att paljetter skulle de flesta ha så lite glamourigt var de med leopard och fräcka smycken med stenar och grejer i, kände jag! Hade de rosa örhängena och halsbandet till - riktigt nöjd med mina smycken, ett megafynd för det var 70% av på ordinarie pris!! Sällan ja köper icke äkta smycken, men det är ganska roligt. Kan dock inte ha örhängena för många timmar innan mina öron säger stop och gör ont när jag tar av dem. Märks lätt när det inte är riktiga grejer. Men ibland är det kul att piffa upp något med lite mer utstående smycken som inte kostat allt för mycket :) 

Kommentarer
Postat av: Clara

Härligt när man gör fina fynd!

2014-12-01 @ 20:27:27
URL: http://clararingqvist.se
Postat av: Cissi

Kul att fynda!

2014-12-16 @ 16:33:26
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0