En bra tisdag

Denna dag har bestått av skola mellan 9-13 och sen en hemfärd och bara varit hemma och tagit det lugnt och ätit god middag innan jag åkte till avslutningen på Bamsegympan kl 18. Gjorde en rolig hinderbana, dansade runt julgranen, gav barnen en liten surprice... LILLESKUTT kom på besök! Och det bjöds på julgodis, pepparkakor och lussekatter! Det blev väldigt lyckat! Så mysigt när man får egna barn och när de kommit upp i den åldern 5-6 år och man får som förälder följa med på sånt! 

Sen åkte jag hem och gjorde vid mig innan jag åkte in till Johanna i Landskrona med Lisa och Bea och hade en mysig kväll med två glas vin och tjejsnack och tvmys! Otroligt bra tisdagsplan av oss, måste hända mer sånt mitt i veckan. Nu när vi inte går allt för ofta i skolan var detta inte alls dumt, mer plugg och mer tid tillsammans, guld värt att ha så fina vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0