Denna dag





Gårdagen var hur fin som helst! Och imorgon kommer släkt och vänner och vi firar tillsammans :) har förberett mycket inför imorgon, köpt de vackra blommorna och dukat bordet till viss del och handlat massa. Bakat har jag också för fullt och fick äggvitor över så gjorde världens finaste maränger, de blev sjukligt bra! Har också varit på en promenad med vovven i solnedgången. Det var mysigt! Men känner nu att de börjar bli kallt. 

Har ätit pizza ikväll och nu tittar jag och Hampus på lyxfällan och ska krypa till sängs snart! Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: maria at inredningsvis

MMM vad GOTT :) jag älskar mysiga bloggar så glad jag hittat din sida

Ny post ute..IKEA badrum värda att minnas :)

ha en kanonhelg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Postat av: maria at inredningsvis

ÅHHH vilka Vackra rosor rosa är min favo :) jag älskar mysiga bloggar så glad jag hittat din sida

Ny post ute..IKEA badrum värda att minnas :)

ha en kanonhelg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0