Att åka buss


Sitter nu på bussen hem från hbg. Sjukt rogivande att åka buss ibland. Gör det så sällan nu, blir ju tåg till skolan alltid och bilen oftast till stan, men idag fick det bli bussen hem för Hampus ska ha bilen sen :) har ni märkt hur kallt det börjar bli ute? 5 grader när ja gick till bussen, så tur jag hade vantarna med mig. Men det är ju inte så kallt för att vara snart slutet av november. Klagar gör jag inte för det är ganska skönt när det är kallt ibland om det varken blåser eller regnar. Har man bara tillräckligt med kläder på sig så är det så skönt att ta promenader i sånt väder. Synd att de inte alltid är så fina dagar! 

Nu ska jag snart hoppa av bussen och vandra hem med min lunch i påsen som är från middagen igår :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0