du är helt tossig

Amen är jag frisk eller är jag frisk? Inte frisk kanske jag ska kalla det? På något sätt lyckas jag komma in på "en unge i minuten" på youtube och sitter nu och gråter när mammor kommer in till sjukhuset och ska få barn och är lyckliga med sina sambos/män/pojkvän etc. Det måste ju vara det mest vackra ögonblicket i hela ens liv, mest underbara och kärleksfulla, shit vad det bubblar med känslor i hela kroppen när jag tittar på det här! Jag ska väl börja räkna ner snart 1460 dagar något sådant + 9 månader och så jädrans mycket ska hinnas med innan det, haha åh vad jag har drömmar! :D Älskar det! ♥ & älskar den jag delar mina drömmar med! ♥
dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0