turen

Har haft en väldans tur, nästa kurs som är pedagogiskt ledarskap och konflikthantering börjar den 28 april och jag har redan lyckats köpa 6 av 7 böcker till kursen för bara 1075 kr, begangnade böcker men ser ut att vara i bra skick och den jag köpte idag var helt orörd, turen är på min sida! Får hoppas bara att kuresn kommer gå lika bra men de tror jag nog, verkar roligt! Bättre än matte kursen vi läser nu som är så sjukligt Oorganiserad, många klagomål! Bara de senaste 2 lektionerna som har varit givande och instruktioner kommer upp 24 timmar innan de ska vara inne, bra framförhållning där. Bryr sig någon lärare? svar nej. Bara man blir godkänd, är godkänd på allt som vi gjort tills nu så är nöjd! 
 
Ska hoppa in i duschen nu och sen dra mig in mot stan med mamma och sen hämta upp Hampus. Om vädret hade varit bättre hade kameran följt med ut, frågan är om det blir en promenad ikväll eller inte, det kanske spricker upp annars får ni få lite fina bilder en annan dag. Kram
Tack för hjälpen till mitt körkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0