Stockholm helgen

Ojoj här händer det mycket! 
 
Förra helgen var jag och Fay i stockholm fredag-söndag, först och främst för att gå och se Avicii på fredagen sen mycket tid i hufvudstaden! Konserten var ju sååå bra, as taggade och kom dit tidigt så vi stod nästan längst fram och sjukt mycket folk blev det som resulterade i att jag nästan svimmade, lyckades tränga mig ur folkmassan och hänga över stängslet och fick vatten över mig av vakter och en stund senare kvickna man till men usch så jobbigt det var, kunde inte kontakta någon, såg till och med mig själv i tankarna hämtas av ambuland men som tur klara man sig utan det! Missade alltså sista 10 minuterna på konserten men det gjorde inget, drog oss tillbaka sen och åt Mc, skulle gått ut men det orkade ingen av oss. Shoppa massor där uppe, blus, t-shirts och mega snygga byxor! Åt supergod mat, träffade min bror med sambo och var på inflyttningsfest och tunnelbanor hit och dit och gå och gå och åter gå så mina fötter mår fortfarande inte bra ;) Men vi hade det så mysigt! Mega fin frukost och bra hotell, Radisson Blu Waterfront, rekomenderar! 
Några bilder från den helgen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0