i 5 månader har du varit min

Vilken underbar dag det har varit! Gick upp vid 11 tiden och sen körde jag och H ner till vattnet och gick en runda där med Cloé och njöt av det fina vädret. Åkte hem igen och satt ute i kanske 45 minuter i solen i lä och bara njöt medan solen värmde en, fler sånna tillfällen tack! Åt lite och spanade på grejer till spanien i sommar och körde sen ner till vattnet igen och såg solnedgången, så fint! Blev lite kallt men har man varandra är man alltid varm på något sätt! Det är verkligen lycka ♥ körde se hem mitt hjärta och lyckades ta mig hem själv, måste säga att det är inte så fel att köra själv, föredrar det dock när det är ljust men en skön stund faktiskt :) 
 
Nu när vädret börjar bli bättre ska jag se till och fixa till min kamera lite och ha den framme och fota vardagens festligheter, varit dåligt på väldigt länge! Ska ändras, roligare att ta bilder nu i det fina ljuset
en sommarbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0