ett till trettio

1. Har du ett par rosa string?
Faktiskt inte, så nej 

 

2. Vem var den senaste du pussade? 
Pojkvännen

 

3. Gillar du någon nu?
Absolut!
 

4.Vad gjorde du inatt?
Pratade i telefon med Hampus, satt vid datorn, titta lite tv och sov. 

 

5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? 
Förr eller senare hade man fått göra det ju 

 

6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Betyder att han älskar mig lika mycket som jag älskar honom, så ja :)

 

7. Klackskor eller sneakers? 
Beror ju helt på, men det jag använder mest blir väl sneakers men snyggt med klackar!

 

8. Kjol/klänning eller jeans?
Älskar att ha klänning på mig när det är varmt, men jag går mest i jeans men väljer klänning :)
 

9. Äkta hårfärg?
Ja
 

10. Nuvarande hårfärg? 
Blond, mörkblond

 

11. Skostorlek?
39-40

 

12. Civilstatus?
I ett förhållande ♥

 

13. Har du någonsin vart kär?
Ja och är nu med

 

14. Tror du på kärleken?
Absolut, något av de största jag lever på!

 

15. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Ohja!

 

16. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
Vet inte...

 

17. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
Nej

 

 

18. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
Nej, därför jag är i det bästa någonsin nu!

 

19. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Beror helt och hållet på vem människorna man gör det med är! 

 

20. Telefonkontakt eller face to face?
Beror på, men face to face är bättre

 

21. Har du någonsin velat ta livet av dig?
Nej!

 

22. Har du någonsin gått på bio ensam? 
Nej

 

23. Saknar du någon just nu?
Ja!

 

24. Är du glad? 
Verkligen!

 

25. Har du någonsin blivit jagad av polisen? 
Nej

 

26. Har du hund? 
Ja ♥

 

 
27. Tror du på spöken? 
Ja, men ibland tycker jag att jag själv r löjlig som gör det.
 

28. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Tveksam.. får jag något av att göra det så kan de kanske gå

 

29. Vad blir ditt nästa resemål?
Kina!

 

30. Serier eller film?
Film, älskar film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0