underbaringar

Träffade Hanna i Spanien vid poolen när hon var runt 2 år och jag själv var då 7 år. Lekte och jag tyckte hon var hur rolig som helst ju, som man ofta gör till små små barn när man är i den åldern, och jag själv som inte haft mindre syskon tyckte nog det var något extra! 2 år efter det så kom hennes lillasyster Tindra och året därpå fick vi även träffa henne. Två underbara tjejer! Som jag nu nästan träffat 12 somrar i rad i Spanien och även hemma i Sverige och mer och mer de senaste åren har det blivit och blir det. Har i stort sett varit med i hela deras uppväxt och följt dem så länge, så otroligt roligt. Tindra är nu 11 år och Hanna fyller 15 snart och snart är vi i Spanien igen tillsammans! Underbart fina töser, massa kramar till er! Här kommer några gamla bilder från Spanien! 
Hanna - Jag - Tindra 

Mamma & Tindra
Tindra
Tindra
Jag & Hanna 
Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0