nya kläder fynd

Var på väla med Hampus igår, bara för vi hade en bil och jag ville titta på Zara annars går man ju helst inte på väla! Men fyndade, så det var inte ett värdelöst besök där, förutom att jag skulle köpa smink på Make Up Store och de bara tog kontanter när jag ville betala med mitt presentkort så har lagt undan grejerna men vet inte om jag kommer ut där denna veckan.. men fyndade på Zara, en kavaj och ett linne för 428 kr och ordinare pris för båda då var 1300 kr. Nöjd kund var jag! Även ett stop på frozenyoghurt stället, vilket var jättegott men lite godare i spanien måste jag ju säga! Hampus fick med sig lite nödvändiga saker hem till bland annat lägenheten, bara jag som hitta kläder ;) Visar bilder på kavajen en annan dag, eller blir det till våren/sommaren när den blir perfekt till användning med alla färger och blommor! 
Oh yeah!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0