nu är det januari

Myser hemma hos mig pojkvän - mys i detta fall är jag sitter i soffan med laptopen och han sitter och pluggar till sin tenta, klagar inte. Bara närvarandet av honom gör mig glad ♥
 
Igår blev det en sväng ut med Linnea en drink och cider och prat nu innan hon sticker iväg alldeles för länge till varmare breddgrader... Idag ska jag och Hampus hem till mig och äta middag och mormor och morfar kommer även! Söndagen kan bli ganska bra och sen måste jag verkligen ta tag i allt plugg. Skolan igång igen på onsdag och på fredag sticker jag och älskade på minisemester! och sen några "lediga" dagar innan en stor avslutande tentainlämning i svenska ska in fredagen den 17 jan. Hoppas detta går bra som det mesta andra har gjort. Mina förväntningar på denna kurs var större än jag tänkt, inte lika roligt som det borde varit.. liten besvikelse. Men allt annat i livet är så perfekt så skolan är lika bra den med, allt är så rätt! 
Eftersom jag sitter med Hamnpus dator får det bli en bild från mobilen, från julafton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0