mer lista

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Alva som jag känner nu och om jag får välja. 
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Lone Survivor
4. Har du bra självförtroende? - Inte jätte
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Resa till ett varmt ställe 2-3 veckor
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Plugga, packa, sova ut. 
7. Beskriv ditt drömutseende?- Drömmer inte om något som inte går att uppfylla när det gäller utseendet,     man ser ut som man gör, men gå ner 4-5 kg och ändra figuren lite är inte omöjligt, vilket jag ska göra       nu i vår! 
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Max, min bror
9. Någon du har kysst – Hampus
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Absolut!
11. Den du senast sov över hos – Hampus
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Hampus det med tror jag.
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? Borde jag vara om jag har den som profilbild, så ja det är        jag väl :) 
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Beror på situation oftast, så kan nog inte välja. 
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – När jag satt i rullstol för brytit mitt ben, och spoila en fråga          från en frågesport en gång och läraren rulla ut mig ut klassrummet och satte mig i korridoren,                  komiskit och pinsamt haha :) gick i 5an
16. Hur uppvaktar man dig? – Fråga min pojkvän.
17. Har du rykten efter dig?- Nej, det hoppas jag inte.
18. Din absolut sämsta egenskap? – Tror inte på mig själv och inte nöjd med min kropp
19. Din bästa egenskap? – Visar den kärlek som finns!
20. En låt du är beroende av? – How long will i love you - Ellie Goulding


21. Vad stod det i ditt senaste sms? Mormor kommer klockan halv 4
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Pojkvännen
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Tydligen inte...
24. Har du kysst en kompis? – Ja
25. Hur ofta dricker du alkohol? – Måtligt, tolka de på vilket sätt som helst. 
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Fruktansvärt, förstår inte människor som förstör sig      på de viset. 
27. Vad hatar du? – De som säger att de finns men inte visar det när de behövs.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Är man kär så går allt, men inte så roligt med distans.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Kan jag inte minnas
30. Vad väger du? Är du nöjd med det ?- Hade gärna gått ner 4-5 kg så inte riktigt nöjd
31. Hur lång är du? – 1,73
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Beck, Ondskan, Arn, Hata göteborg, Kim Novak badade aldrig      i Genesarets sjö, Tomten är far till alla barnen, bland annat. Kunde inte välja EN bara. 
33. De bästa svenska skådespelarna? – Joakim Nätterqvist, Mikael Persbrandt, Peter Haber, Dan                Ekborg. Bland annat. 
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Twilight
35. Ditt humör för tillfället? – Glad
36. En vacker person? – Hampus
37. Har du instagram? – Ja
38. Vem kramade du senast? – Hampus
39. Vem träffade du senast? – Förutom Hampus som jag är med nu så var det Linnea. 
40. När slog du dig senast ? – Ingen aning, men har ett stort blåmärke på armen. Måste slagit i ganska         hårt.
41. Någon du vill träffa? – Min bror
42. När grät du senast? Varför? – ett par dagar sedan pga frustration hemma
43. Sminkar du dig varje dag? – Nästan ja
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Min mamma tror jag
45. Är du helsvensk? – Nej
47. En artist du inte gillar? – Robin Stjernberg bland annat. finna många.
48. En artist du gillar? – Avicii
49. Vad är det bästa som hänt dig?- Min pojkvän, lyser upp mitt liv. 
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Lärare, drömyrket som jag utbildar mig till. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0