Halkkörning!

Idag drog jag mig upp vid 7 tiden för att åka in till körskolan och sen dra oss ut mot knutstorp på halkkörningen, oj vad roligt och lärorikt det var :D Fick en jädra sladd på shalkan i svängen så körde nästan in vallen och krocka medan jag nästan stod upp i sätet och bromsa hårdaste som gick stannade på centimetern, sjukt vilken kick och vilka krafter som finns! Att sitta upp och ner i bilen var givande och lite roligt nästa, men usch att sitta så en längre tid.
 
Det var jag och 3 killar och Thord om lärare, allt flöt på och funka hur bra som helst, äntligen så är det gjort och ännu närmre mitt körkort! Imorgon förhoppningsvis så kan uppkörning och teoriprovet bokas in :D & imorgon blir det en körlektion och på måndag mörkerkörning, snart så har jag det i min hand och är mer fri och kan ta mig (för och främst till min pojkvän när jag vill, och träffa han mer!) vart jag vill! Längtar så!
Du & Jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0