20 januari 2014

Kan ju inte klaga på att jag fick 3525 kr idag i studiebidrag bara för de är efter jul etc. (Tror jag, kan jag tänka mig etc) haha & snart är det lön så denna månadsinkomst är underbart skön! Spara en del till sommaren och resor! Underbart! 
 
Hemkommen från dagens färd ner till Malmö för att påbörja en ny kurs, som består av Matte. Hur ska detta gå? Jag som är så dålig på matte, och våra grunskunskaper från högstadiematten måste upp och arbeta så in på www.webbmatte.se och arbeta satan i det! Haha, usch så dålig man känner sig! Det sköna och positiva redan med denna kurs är att under hela våren kommer jag gå näst intill varenda vecka max 2 dagar i veckan. 4 veckors praktik och det var bara 5 böcker till denna kursen och jag har 4 stycken redan :D Vilket flyt jag har!! Har även nu under våren fått mer jobb så jag kommer leva loppan hela våren och sen under den underbara sommaren :D MAGISKT!
 
Nu ska jag göra vid mig lite och sticka snart till biblioteket och hämta böckerna och sen ska jag in till stan och ha mörkerköning 18.00-20.00. Absolut ingen aning hur det kommer vara eftersom jag inte hört från någon alls som pratat om mörkerkörningen. Kan inte direkt förlita mig på pojkvännens erfarenheter då det var 7-8 år sedan han tog körkort, tror en del förändringar har skett haha, men roligt och lärorikt blir det säkert! 
Min nya dator = kan bara bjuda på Berlinbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0