vill vara i din närhet

Läste nyligen på Egoinas blogg om att hennes pojkvän är och ser på superbowl med några vänner och här sitter man hemma ensam. Jo men jag känner igen mig, jag ska upp tidigt och ligger ensam i min säng, dock hemma, usch vad jag inte gillar det.. och pojkvännen min underhåller sig med sina vänner och ser på superbowl och har det trevligt.. vad jag inte vill bo hemma :( Att kunna veta att man kommer ses tillslut när man går och lägger sig är något av den säkerheten jag längtar som mest efter, som jag läste på en bild här om dagen "Hur lång är en timme? - Fråga de förälskade paret som snart ska träffas" En timme är mer än en evighet och dagar utan den man älskar tar på en så mycket. Lägenhet, tillsammans, stan, inreda, kärlek, flytta, ihop, du & jag. NU! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0